30 napos kihívás étrend - Meteorologia aveiro 30 napos karcsúsító Kar karcsúsító kihívás

5 napos karcsúsított kihívás

Szerző: Ripost Napi 20 perc, és megszabadulhatsz attól a kellemetlen jelenségtől, melyet magadban úszóguminak vagy éppen derékhájnak csúfolsz.

5 napos karcsúsított kihívás

Olyan gyakorlatokat fogunk most mutatni, melyek hatékonyan és látványosan adják meg neked a kívánt eredményt! Derekad és hastájékod feszesebb és tónusosabb lesz, főképpen pedig karcsúbb! Ahhoz, hogy igazán átütő hatást érjél el, fontos néhány kiegészítést is szem előtt tartanod.

Hidd el, 30 nap alatt nagy áldozat nélkül is teljesíthetők ezek a cél érdekében! Készíts magadnak tápláló reggelit, a vacsorát viszont igyekezz minél inkább könnyű fogásra váltani. Csökkentsd a finomított szénhidrátot, főképpen a cukrot.

Minden héten Föld napja - heti kihívás

Ha nem tudsz ezek nélkül élni, akkor ne sanyargasd magad, de törekedj arra, hogy inkább csak a felét fogyaszd a korábbi mennyiségnek! Minden héten iktass be az edzések közé 2 nap pihenést.

5 napos karcsúsított kihívás

Heted tehát így épüljön fel: 5 nap torna, 2 nap lazulás. Igyál meg minden nap legalább 2 liter vizet, mely elegendő hidratálást nyújt, ráadásul még éhségérzeted is csökkenti. Aludj kiadósan!

Minden nap legalább 7, de inkább 8 óra alvást adj meg testednek. Ez segít a regenerálódásban, és hidd el, rengeteg energiával fog feltölteni!

Ma van Márta napja!

Most pedig jöhetnek a gyakorlatok? 5 napos karcsúsított kihívás, és máris láthatod, milyen feladatok várnak rád a következő 30 nap során! Helyben futás Könnyűnek és egyszerűnek tűnik, mégis gyakran kihagyjuk az otthoni edzésből. Pedig sok kalóriát éget el, megmozgatja minden izmod, segít abban, hogy beinduljon a zsírégetés. Első héten percet, következő héten percet iktass be ebből.

Itt az új Facebook-kihívás! ezer ember csinálja február 1-től - Fogyókúra | Femina

Ezután növeld a rákövetkező hétenvégül pedig percre az időtartamot. Derék karcsúsítása A feladathoz feküdj hanyatt. Karodat nyújts ki magad mellett, térded hajlítva húzd fel, majd mindkét lábadat dönts oldalra egyik, azután a másik irányba. Csodásan formálja ez a gyakorlat a derekad, igyekezz izomból, ne pedig lendületből elvégezni. Első hétenkövetkező hétenezutánutolsó héten pedig alkalommal végezd el. Biciklizés a levegőben Igen, ez a mozdulat leginkább a biciklizésre emlékeztethet, de jóval többet nyújt annál derekadnak, annak ellenére, hogy a talajon bonyolítod le.

5 napos karcsúsított kihívás

Emeld fel nyakad és lapockád emeld el a földtől, lábad a levegőben felváltva nyújtsd és hajlítsd, mialatt könyököddel ellentétes térded igyekszel megérinteni. Ne ereszkedj vissza a talajra, hanem végezd a gyakorlatot folyamatosan. Első héten 1 percig, következő héten 1,5 percig, ezután 2 percig, majd utolsó héten 3 percig.

Hasizomláz garantált! Feszesítés nyújtott lábbal Ennél a feladatnál az izmos hasfalra, a feszességre koncentrálunk.

1. Hagyd pihenni a kocsit

Feküdj hanyatt. Felsőtested emeld fel a földről és tartsd meg ebben a pozícióban. Egyik lábad nyújtva 5 napos karcsúsított kihívás el a talajtól, másik lábad a magasba emelve feszítsd meg.

Ebben a pózban első héten 0,5 percig maradj meg váltott lábbal, majd növel az időtartamot 2. Tánc Bizony, 5 napos karcsúsított kihívás a gyakorlatsor legszórakoztatóbb, mégis egyik leghatékonyabb része. Válassz egy laza, pörgős és vidám zenét, és a mellékelt mozdulatsort leutánozva táncolj levezetésként.

Itt az új, 30 napos kihívás: viszlát úszógumi! Ints búcsút a derékhájnak! - Ripost

Megmozgatja izmaidat, égeti a zsírt, ráadásul feltölt és örömmel áraszt el. Már első héten is szánj erre a részre legalább 2 percet. De folyamatosan növeld az időtartamot, és persze bátran bővítsd a 2 percen felül szabad, belülről jövő és ösztönös elemekkel is!

5 napos karcsúsított kihívás