Mennyi alvás szükséges a fogyáshoz. A szokások megváltoztathatják az alvás minőségét

Mennyi alvás szükséges a fogyáshoz

Tartalom

    arc karcsúsító impulzus henger

    Fogyás alvással Fogyás alvással A legújabb kutatások szerint a fogyni vágyók könnyebben szabadulhatnának meg kilóiktól, ha naponta néhány órával többet töltenének alvással. A fogyókúrázók függetlenül attól, hogy mennyit aludtak, mindannyian ugyanannyi súlyt veszítettek a kutatás során, de azok, akik többet aludtak több zsírt égettek el, és kevésbé érezték magukat éhesnek napközben.

    90 napos szétválasztó diéta mintaétrend

    Szerző: Egészségtükör A mostani kutatási adatokból világosan látszik, hogy az alváshiány 55 százalékkal csökkenti a zsírégetés hatékonyságát" - nyilatkozta Plamen Penev, a Chicago Egyetem segédprofesszora, a mostani kutatás vezetője. A Chicago Egyetem kutatói összesen 10, 35 és 49 év közötti túlsúlyos, de egészséges önkéntes állapotát vizsgálták meg a kutatás idején.

    hogyan lehet a zsír és a súly fogyni

    A jelentkezőket két csoportra osztották, és míg az egyik csoport tagjainak napi nyolc és fél óra alvást engedélyeztek, addig a másik csoport tagjainak be kellett érniük napi öt és fél óra alvással a kutatás két hetében.

    Mindkét csoport tagjai a napi szükséges kalóriamennyiség 90 százalékát kapták csak meg.

    • 1 hét zsírégetés tisztít
    • A jó alvás segíthet a fogyásban is | Well&fit
    • Mennyi alvás szükséges a fogyáshoz - Cheat sheet fogyás
    • Mennyi Alvás Szükséges A Fogyáshoz? | Cikkek
    • Mennyi alvás szükséges a fogyáshoz?
    • Legjobb 7 napos tisztítás fogyásig
    • Mennyi alvás szükséges a fogyáshoz Ebből a körből te sem maradhatsz ki!
    • Kötözködik az átlátszatlan harisnya

    Bár a fogyókúra mind a két csoport tagjainál eredményes volt, jelentős különbségek mutatkoztak. A nyolc és fél órát alvó csoport tagjainál az elvesztett súly több mint fele zsír volt, míg az öt és fél órás csoportban csupán a leadott súly egynegyede volt zsír, a többit izomszövetükből fogyták az önkéntesek.

    tom munkás párt fogyás

    Az alváshiány ezen kívül a napközben éhségérzetet is növelte, tovább nehezítve ezzel a fogyni vágyók dolgát.