Táplálkozás és edzés testtípus szerint

Mezomorf testtípus fogyni

Még több termék Hogyan egyél és eddz, ha ektomorf vagy?

mezomorf testtípus fogyni

Az mezomorf testtípus fogyni testalkattal rendelkezőknek magasabb a szénhidrát-toleranciájuk, ezért nehezebb hízniuk, ha híznak is, a has köré rakódik le a felesleges zsírréteg - mondja PhD. Nanci Guest táplálkozástudományi szakember és személyi edző.

Amit a szakemberek nem javasolnak, az a ketogén diéta, amelynek lényege a magas zsírtartalmú ételek fogyasztásában és a szénhidrátok kiiktatásában rejlik. Ha a hasi zsír eltüntetése a cél, a ketogén diéta az alacsony szénhidrátbevitelnek köszönhetően növelheti a kortizol stresszhormon termelődését, hosszabb távon pedig sorra jelenhetnek meg a szervezetben megbontott természetes egyensúly miatt kialakuló egészségügyi problémák.

A menü megtervezésekor kapjanak helyet a rostokban gazdag ételek, a lassú mezomorf testtípus fogyni szénhidrátok, az állati és növényi fehérjék, valamint az egészséges zsírok.

Mezomorf testtípus: Hogyan kell gyakorolni - MYPROTEIN ™

Napi mintaétrend, ha ektomorf vagy Reggeli: zabpehely eperrel és dióval. Tízórai: két darab főtt tojás és vaníliás szójalatte.

mezomorf testtípus fogyni

Ebéd: quinoasaláta pici olívaolajon grillezett zöldségekkel. Uzsonna: alma és pár darab mandula.

mezomorf testtípus fogyni

Vacsora: grillezett csirke teljes kiőrlésű tortillában, hagymával és paprikával. Edzés Mivel az ekromorf alkatúaknál igazi kihívást jelent az izomnövelés, az intenzív edzéseknek a nagy izomcsoportokra kell fókuszálniuk. Az erősítő, súlyzós edzéseket állóképesség-javító kardio-mozgásformákkal érdemes kombinálni.

  • 50 kg súlycsökkenés átalakulás
  • Mezomorf testtípus fogyni - box-utca.hu

Mezomorf A mezomorf testalkatúak csontszerkezete közepesen vastag, válluk széles, nőknél a homokóra alakhoz hasonlít a leginkább, férfiaknál a testfelépítés inkább téglalaposabb. A derék és a csípő azonos szélességű, és könnyebben szednek magukra izmot és pluszkilókat, mint az ektomorf.

Hogyan egyél és eddz, ha mezomorf vagy?

Testtípus fogyáshoz, Ennek megfelelően készítsd el az ÚJ alakod! Te tudod, hogy hova tartozol? Ektomorf, mezomorf vagy endomorf? Ha tisztában vagy vele, akkor azt is tudod, hogy mit kell tenned! Akkor olvass tovább!

Általában több kalóriát ehetnek a többi testtípushoz képest, hiszen könnyebben építenek izmokat, ami gyorsabb anyagcserét és fokozottabb zsírégetést biztosít. Napi mintaétrend, ha mezomorf vagy Reggeli: görög joghurt zabpehellyel, fahéjjal, pár szem dióval és mazsolával.

Tízórai: két főtt tojás eperrel és teljes kiőrlésű kenyérrel.

Ebéd: csilivel fűszerezett grillezett pulyka édesburgonyával. Uzsonna: proteinszelet. Vacsora: grillezett hal avokádópürével.

Írta Bányai Adrián Habár senki sem születik tökéletes alakúnak, be kell ismerni, hogy a természet nem teljesen igazságos, hiszen vannak szerencsésebb és kevésbé szerencsésebb testfelépítésű emberek.

Edzés Mozgásforma tekintetében a súlyzós és erőnléti edzések a legmegfelelőbbek számukra, mint például crossfit, amely több sportág mozgáselemét vegyíti.

Olyan mozgásformákat vegyíthetsz, amelyek nem csak egy-egy mezomorf testtípus fogyni, de a teljes testet megdolgoztatják.

Kezdőlap Fogyni mezomorf testalkat, hogy. A testtípus lassabb anyagcserével rendelkezik, és általában túlsúlyos. Ez nem utolsósorban a testalkatunknak, a zsír és az izom arányának köszönhető.

Endomorf Az endomorf alkatúak jellemzője a vastagabb csontozat, általában lassabb az anyagcseréjük, emiatt nagyobb zsírtömeggel rendelkeznek, ezáltal hízékonyabbak, és nagyobb esélyük van inzulinrezisztenicára is. Hogyan egyél és eddz, ha endomorf vagy?

mezomorf testtípus fogyni

Az endomorfok magas zsír- és proteintartalmú, illetve alacsony szénhidráttartalmú diétát részesítsenek előnyben, remek választás például a paleolit étrend, amiből érdemes kiiktatni az előrecsomagolt, feldolgozott és félkész élelmiszereket, a gabonát, távíró fogyni és tovább élni hüvelyeseket, a feldolgozott húskészítményeket, a tejtermékeket és a cukrot, és minél több, rostokban gazdag zöldség, magvak, húsok, halak kapjanak helyet a tányéron.

A tartós, fokozatos fogyás érdekében a napi kalóriamennyiség kcal legyen.

mezomorf testtípus fogyni

Napi mintaétrend, ha endomof vagy Reggeli: két tojásból készült rántotta spenóttal. Tízórai: egy marék napraforgómag, egy körte.

Testtípus fogyáshoz,

Ebéd: grillezett hal kelkáposzta-salátával, uborkával, kaliforniai paprikával. Uzsonna: hummusz csíkokra vágott zöldségekkel.

  • Eco slim bol com
  • Táplálkozás és edzés testtípus szerint | Clean Eating Magyarország

Vacsora: csirkés tortillatekercs friss zöldségekkel, taco fűszerrel.