6 buta szokás, ami nem zsírt, hanem izmot éget | Femcafe

Nem éget e zsírt zsír, Így égess zsírt! – Sportkontroll, Nem éget-e zsírt

A fogyás és a zsírégetés kapcsán sokaknak a kardio-mozgásformák jutnak eszükbe, mint például a futás. Ez az aerob mozgásforma remekül fejleszti az állóképességet, és a mentális egészségnek is jót tesz.

Mi történik, ha diéta mellett megy az edzés is?

Ugyanakkor nem elég ahhoz, hogy formás kontúrt és tónusos muszklikat adjon a testnek. Mindenekelőtt fontos tisztában lenni az alapokkal: a szervezetünk a szénhidrátokból, zsírokból és fehérjékből képes energiát nyerni, de az, hogy melyik szakaszban melyikhez nyúl a test, azaz melyiket kezdi el nagyobb arányban használni, az a mozgásformától is függ. Melyik mozgás égeti legjobban a zsírt?

Egy aerob mozgás során a test több szakaszon átmegy, mielőtt arra a pontra érne, ahol a zsírégetés effektíven beindul.

fogyás 5 nap a progeszteron segít a fogyásban

A szervezet először a könnyen hozzáférhető szénhidrátokat kezdi lebontani, ezek fogytán kezdi el termelni azt a szükséges oxigénmennyiséget, ami a zsírok lebontásához kell. A zsírok elégetése a maximális teljesítmény százalékánál éri el a csúcsot, és onnan rohamosan csökken, azaz utána az izmokat kezdi el bontani, ezért a hosszabban, fél óránál tovább végzett kardió kifejezetten nem ajánlott a zsírvesztéshez.

Fogyjon el a hasi zsír 14 nap alatt fekve! Kezdő testmozgás és varázslatos shiatsu masszázs

Minél nem éget e zsírt zsír az izom, annál lassabb lesz a kalóriaégetés, és minél több van belőle, annál gyorsabban nem éget e zsírt zsír az anyagcsere. A legjobb zsírégető edzések tehát azok, melyek támogatják az izmok megtartását, amiben a megfelelő fehérjefogyasztás is sokat segít.

Szolgáltatások

Az erősítő sportok és súlyzós edzések remek választást jelenthetnek, az edzés után a szervezet nyugalmi állapotban is több kalóriát éget el, mint a zsír, egy erősítés után a nyugalmi anyagcsere akár 38 órán át is pöröghet! Magas intenzitású szakaszos edzés: HIIT Bizonyítottan a legjobb zsírégető mozgásforma, ugyanis nemcsak a pörgős intenzív szakaszokban faragja le a párnákat, hanem a pihenőszakaszokban is ég a zsír.

2200 kcal diéta nem kanapé 5k fogyni

Tanulmányok kimutatták, hogy a hagyományos, monoton aerob edzésekkel szemben a HIIT-edzés rövidebb idő alatt nagyobb mennyiségű zsírt tud elégetni energiaként. Fontos, hogy a HIIT-edzés kezdőknek nem ajánlott, jó erőnlét és közepes állóképesség kell hozzá.

fogyás mt vernon ky fogyni ing

A gyakorlatokat 30 másodpercig végezd, majd iktass be 10 másodperc pihenőidőt minden szakasz után! Öt sorozatot végezz belőlük heti három alkalommal!