South Beach diéta | Testépítek

South beach diéta első szakasza

Írta: Váczy Anikó Bemutatkozik a ketogén diéta könnyebben követhető változata Bár mostanában alig hallhattunk a South Beach diétáról, idén egy megújult, szénhidrátszegényebb verzióval tér vissza, hogy meghódítsa a fogyókúrázók szívét, és természetesen hadat üzenjen a plusz kilóknak. Ketogén-barát diétás terve nagy durranása lehet, főként azok körében, akik szívesen mondanak le a szénhidrátokról a zsírok javára. Mi is az a South Beach ketogén-barát diéta? Az eredeti South Beach diétához, amely egy amerikai szívspecialista, Arthur Agastson nevéhez fűződik, hasonlóan két fázisra bomlik.

Elmélete szerint ezzel a diétával mozgás nélkül is le lehet fogyni. Szükség is van erre az előnyre, mert pácienseinek jelentős része annyira túlsúlyos volt, hogy nem lehetett őket mozgásra bírni. Együnk tehát olyan ételeket, melyek kevéssé zsírosak, inkább komplex szénhidrátokat tartalmaz, mint egyszerűeket.

south beach diéta első szakasza férfi súlycsökkenés 40 kg

A telített zsírokat tartalmazó élelmiszereket kerüljük, ellenben fogyasszunk sok olyat, mely nagy mennyiségben tartalmaz telítetlen zsírsavakat olívaolaj, halakolajos magvak. Eddig south beach diéta első szakasza rendben is lenne a dolog, nagyon hasonlít egy normális diétához.

south beach diéta első szakasza hogyan lehet fogyni a duloxetin mellett

A diéta szakaszai A South Beach diéta három szakaszból áll. Az első etap nagyon szigorú, szinte minden szénhidrátot el kell felejteni, csupán a zöldségek megengedettek, de ezekben igen alacsony a tápanyag és így a szénhidrát tartalom.

DIÉTA TIPP nyárra - Illegális balatoni nyáravató -- Fitness VLOG #6

Ehetünk sovány húsokat, halat, kagylót, zöldségeket, sajtot, tojást és olajos magvakat. Tilos kenyeret, burgonyát, tésztát, gyümölcsöket és minden egyszerű cukrot tartalmazó ételt fogyasztani. A második szakasz tulajdonképpen egy kis könnyítést ad, hiszen egy-két tiltólistás ételt visszaemelhetünk étrendünkben, míg a harmadik szakasz egész életünkön át tart, és a diéta életformává válik.

  • South Beach diéta | Testépítek
  • Qmg fogyás

Mi a gond a South Beach diétával? Igaz, hogy néhány alapelve összetett szénhidrátok kontra egyszerűek, sovány húsok fogyasztása vitathatatlanul jó irányba indul, mégsem mondhatjuk, hogy sokkal jobb a többinél. Szembetűnő az étkezések gyakoriságának hiánya.

south beach diéta első szakasza súlyvesztéssel járó egészségügyi kockázatok

A diéta alatt napi háromszori étkezés javasolt, ráadásul ezek között nassolni is lehet… Napi 3 étkezéssel igen nehéz zsírt leadni — izmot annál könnyebb, így az esetleges testsúlycsökkenésért szinte mindig a víz és izomvesztés tehető felelőssé. Keveri az egyszerű-összetett és az alacsony GI-jű és a magas GI-jű szénhidrátokat.

A kettő ugyanis korántsem fedi egymást, csak egy példa: a rizs az egyik legjobb minőségű összetett szénhidrátforrásunk, mégis magas a glikémiás indexe.

south beach diéta első szakasza mennyi fogyás 21 nap alatt

De emiatt természetesen senki ne hagyjon fel a rizsfogyasztással, ugyanis az fogyókúrás kütyük 2021 glikémiás indexét csökkenthetjük más élelmiszerekkel, melyeknek alacsony a GI-e. Banális példa erre a csirkemell rizzsel fantázianevű testépítő étel. Bár megmagyarázza az okokat, mozgás nélkül senki sem fog lefogyni csupán e tökéletlen étrend hatására.

south beach diéta első szakasza 210 kg zsírvesztés

Ezeket is olvasd el!