Hogyan lendülj formába 2 hét alatt?

Tippek a könnyű fogyáshoz. 2. Egyél több bacit

Keress receptre vagy hozzávalóra

Eleged van a számolgatós, agyalós, főzős diétás étrendekből? Nincs időd semmire, főzni pláne, Eleged van a számolgatós, agyalós, főzős diétás étrendekből?

tippek a könnyű fogyáshoz

Nincs időd tippek a könnyű fogyáshoz, főzni pláne, mégis kéne pár tipp, hogy kevesebb legyen a kalóriabeviteled? Összegyűjtöttük a legegyszerűbb, hasznos tippeket, amik segíteni fogják a fogyásodat!

tippek a könnyű fogyáshoz

Étkezz napi ötször kisebb adagokat: így stabil marad a vércukorszinted, nem jön rád falási roham és a szervezeted is hajlandó lesz a testzsírodból veszíteni 2. Fogyassz napi legalább 3 liter vizet: a megfelelő anyagcseréhez szükséges a megfelelő folyadék bevitel 3.

  1. Fogyás tippek az egészségre
  2. Hatályos:

Vacsora helyett igyál egy fehérje turmixot: kisebb és hasznos kalória bevitel 4. Ne hagyj ki étkezést!

tippek a könnyű fogyáshoz

Mindig legyen nálad egy adag fehérje turmix, vagy egy fehérje szelet 5. Ne egyél lisztes, cukros ételeket: gyorsan felviszi a vércukorszintet, ami után javítja a zsírvesztést leszel és a zsírégetés is megáll 6.

Köretnek mindig zöldséget vagy salátát válassz: magas a rosttartalma és alacsony a kalória tartalma 7.

tippek a könnyű fogyáshoz

A salátára sose tegyél öntetet! Ezek általában cukrosak vagy sok telített zsírt tartalmaznak, ami kerülendő 8.

6 titkos tipp a könnyű fogyáshoz

Mindig grillezett húst válassz: így kevesebb kalóriát viszel be, mintha panírozott húst ennél 9. A desszertet mindig hagyd ki!

tippek a könnyű fogyáshoz

Ha édességre vágysz, jöhet ismét egy fehérjeturmix Gyümölcsöt, ha lehet, inkább délelőtt fogyassz Ha ezt a tíz pontot betartod, biztos lehetsz a sikerben! Ugyanakkor fontos tudnod, hogy a pontos számolással és edzésmunkával sokkal jobb eredményeket is elérhetsz! Sok sikert!