A ketogenikus táplálkozás hatása az edzés teljesítményére

Égessen zsírt az agyaddal. A Ketogenikus táplálkozás hatása a szervezetre és a testmozgás teljesítményére

Röviden: lekenti a zsírt, lehetővé teszi a sovány izomnövekedést, növeli az általános egészséget és számos neurológiai előnnyel jár. Jól hangzik, igaz? Nos, egyértelmű, hogy az IF nem az egyetlen mágikus golyó az optimális egészséghez, és ez nem készteti rögtön szakadásra. Csak egy másik eszköznek kell tekintenie, amelyet felhasználhat a testösszetétel és az egészség javítására. Férfiak és nők egyaránt használhatják.

Vessünk egy pillantást az időszakos böjtre, és hogyan tudnánk használni.

Mi az időszakos böjt?

Mi az időszakos böjt? Összefoglalva, az IF olyan étrend-megközelítés, ahol egy személy időközönként böjtöl. Hosszú ideig nem fogyasztanak táplálékot, ezt viszonylag rövid időszak követi, amikor eszik.

Megközelítése egy 16 órás böjt periódusból és egy 8 órás táplálkozási időtartamból áll. Naponta három étkezésre koncentrál, ahol az edzés után a legtöbb kalóriát főleg a szénhidrátot fogyasztja el. Van néhány szabály, amelyet be kell tartania ahhoz, hogy ez a megközelítés működjön. A legfontosabbak a következők: Több szénhidrátot és kevesebb zsírt fogyaszt az edzőnapokon.

égessen zsírt az agyaddal

Pihenő napokon több zsírt és kevesebb szénhidrátot fogyaszt. Minden nap enni magas fehérjetartalmú. Az éhezés során ne vegyen be kalóriát. Tea, kávé és más kalóriát nem tartalmazó folyadék megengedett.

égessen zsírt az agyaddal

Az izomnövekedés érdekében tanácsos, hogy ne edzjen böjt állapotban. Égessen zsírt az agyaddal izomszerezni akar, akkor a karbantartása fölött enni kell. Ha el akarja veszíteni a zsírt, akkor is meg kell enni a karbantartás alatt. Néhány kísérlet szükséges ahhoz, hogy megtalálják a megfelelő kalóriaigényt, amikor az IF-t használja a céljainak eléréséhez. Az időszakos böjt másik példája a Brad Pilon által elfogyasztott Stop Stop étkezés.

Ez az IF stílus azt jelenti, hogy hetente egyszer vagy kétszer 24 órán keresztül nem eszik. Amikor ezt a protokollt használja, nem számít, ha reggel, délben vagy este indítja el a böjtét.

Csak 24 órán égessen zsírt az agyaddal böjtöl, amikor ez kényelmes. Van olyan váltakozó napos böjt is, ahol mindig váltakozol egy böjt napja és egy bizonyos ideig táplálkozási nap között.

Az alternatív napos böjt a legtöbb tudományos tanulmányban a témában alkalmazott protokoll.

Kávéfüggők egyesüljetek – ezt teszi a kávé a testeddel és az agyaddal!

Az időszakos böjt lehetséges előnyei Nagyon sok lehetséges egészségügyi előnye van, amelyeket a test éhgyomri állapotban okoz. Ezek között fogyni kifejezés a fokozott kedvező hormonális állapot a zsírtalanításhoz és az izomnövekedéshez, az általános egészség javítása és az agy bizonyos funkcióinak javítása.

Tehát mit mond a kutatás?

  1. Но где же они .
  2. Test karcsú melltartó

Vizsgáljuk meg ezt: Az IF csökkenti az inzulinszintet. Ez logikus, mivel a magas inzulinszint gátolja a tárolt testzsír felszabadulását.

égessen zsírt az agyaddal

Ha a böjt nem csökkenti az inzulinszintet, akkor a test nem fog energiát szerezni a tárolt testzsírból [1]. E tanulmány [2] szerint az inzulinérzékenység fokozódik, ha egy személy időszakosan böjtöl.

  • Gyorsabban fogyhat vagy hízhat
  • Температура уменьшилась до относительно комфортабельной - до сотни миллионов градусов, что на целых двадцать порядков величины _меньше_, чем во времена раскаленной Сдвинув с места платформу, он отправил ее вдоль сгустков и волокон.
  • Mirapatches - értékelések a fogyás tapasz - összetétel, hogyan kell
  • Он-быстро проглядел бумагу и положил ее на стол.

Ha az inzulinérzékenység alacsony, a test sejtjei fogyás tippek az asztrológiában reagálnak jól az inzulinra. Az inzulinrezisztencia hozzájárul a 2.

Ha az IF növeli a növekedési hormon mennyiségét a szervezetben [4] [5]. A növekedési hormon mennyisége serkenti a testzsír felszabadulását és elősegíti az izomnövekedést [6].

Normál kalóriakorlátozással és időszakos böjttel lefogyhat. Az időszakos böjt azonban növeli az égessen zsírt az agyaddal valószínűségét a testzsír aprításánál [7] [8].

Fresh articles

Ez a tanulmány és Martin Berkhan személyes megállapításai azt mutatják, hogy a sovány tömeg nagyobb része megmarad az időszakos böjt során, szemben a napi kalóriahiánygal.

Kognitív hatások: A böjt során a katecholaminok növekedése pozitív hatással lehet a mentális összpontosításra és a koncentrációra. Hosszú ideig is dolgozhat anélkül, hogy aggódnia kellene az élelmezés miatt.

égessen zsírt az agyaddal

Ez a két dolog együttesen növeli a termelékenységet. Csökkent a szívkoszorúér-betegség kockázata [9]. A szívkoszorúér-betegség a férfiak és nők körében a világ egyik vezető haláloka. A neuronális autofágia előmozdítása. A neuronális autofágia az a folyamat, amikor a sejtek újrahasznosítják a hulladékanyagokat és helyreállnak.

أنت محظور مؤقتاً

Az agyfunkcióid nagymértékben függnek a neuronális autopgágiától. Távolítsa el ezt a folyamatot, és az agyad nem fog megfelelően működni [10] [11].

Kávéfüggők egyesüljetek — ezt teszi a kávé a testeddel és az agyaddal! Vajon miért is rajong ennyire az emberiség ezért az italért? Oszd meg másokkal is!

Amikor gyors a BDNF agyi eredetű neurotróf faktor szintje, növekszik [12] [13]. Ez elősegíti égessen zsírt az agyaddal új idegsejtek növekedését és a szinapszisok kialakulását. Ketózis: Égessen zsírt az agyaddal időszakos böjt ketózist idézhet elő.

Ez egy olyan folyamat, amelynek során a test zsírtartalmává alakítja az energiát. Ez felszabadítja a ketonokat, amelyeket az agyad felhasználhat tüzelőanyagként.

A ketonok jók az agyad számára [15]. Az IF lehetséges negatív mellékhatásai Természetesen vannak olyan negatív mellékhatások is, amelyek az időszakos böjtből származhatnak.

Mirapatches – értékelések a fogyás tapasz – összetétel, hogyan kell használni? gyógyszertár

Az időszakos böjt negatív mellékhatásai: Szellemi ködöt és éhséget tapasztalhat meg, különösen akkor, ha sok egészségtelen ételt és olyan ételt eszik, amely állandóan az ön inzulinnal rendelkezik. A test alkalmazkodni fog a glükóz elégetéséhez és a zsírégetés eltart egy ideig, amíg valóban megfogja. Először próbáljon meg enni több paleót kevesebb szénhidrátotmajd próbálja meg az időszakos böjtöt. Ez a tanulmány arra utal, hogy az időszakos böjt negatív hatással lehet a reprodukcióra.

Ha vannak bizonyos egészségügyi problémái, mindig forduljon orvosához, vagy végezzen megfelelő kutatást az időszakos böjtről, mielőtt úgy dönt, hogy ez az Ön számára szól. Azt is meg kell jegyezni, súlycsökkenés az indukciós fázisban sok, állatokon végzett vizsgálat vagy ez azt jelenti, hogy az időszakos éhgyomor hatása az embereknél kissé eltérő lehet.

Fontos megjegyezni, hogy valószínűleg továbbra is szüksége van kalóriahiányra, ha összességében le szeretne fogyni.

  • Hogyan lehet fogyni a tudomány felhasználásával
  • Általában " keto diéta " -nak nevezzük, rövid idő alatt drasztikus eredményeket ígér.
  • Időszakos böjt a zsírégetéshez az izmok elvesztése nélkül |
  • A ketogenikus táplálkozás hatása az edzés teljesítményére
  • Amit a Zsírégetésről Tudnod Kell
  • Izomtömeg Mirapatches — értékelések a fogyás tapasz — összetétel, hogyan kell használni?

Ne tegyen mentességet az időszakos böjtre az egészségtelen ételek fogyasztásáért, majd az időszakos böjt okáért, mert nem érte el a fogyási céljait. Ugyanez vonatkozik azokra az emberekre is, akik fogyni akarnak izom. Srácok, srácoknak továbbra is meg kell enniük a fenntartó kalóriaszükségletük felett. A 20—48 órás túl hosszú böjt problematikus az izomnövekedés szempontjából, mivel az edzés utáni megfelelő táplálás elősegíti az izomzat megszerzését [17].

Nem egyértelmű, hogy hasznos-e az edzés több órás böjt után.

Vannak olyan tanulmányok, amelyek szerint ez [18]. Kipróbálhatja, de edzés után enni, mivel ajánlott az edzés utáni megfelelő táplálkozás. Saját tapasztalatom Most egy ideje szaggatott böjttel foglalkozom. A fő dolog, amit nagyon szeretek az időszakos böjtnél, az a tény, hogy nem kell reggelit enni reggel.

A legtermékenyebb óráim közvetlenül az ébredés után vannak, és nagyszerű kihagyni a reggelit és elkezdeni dolgozni. Ugyanakkor nagyon koncentrált vagyok és energiásnak érzem magam az első étkezésig, és ez volt a legegyszerűbb dolog, amire az első étkezésem előtt két órára várhattam.

Csak néhány statisztikám van az első 4 hétről.

Mirapatches – Magyarország, hol lehet vásárolni

Ugyanakkor 1 kilót nyertem. Számomra ez nagy előrelépés volt, mivel soha nem veszítek el zsírt, ugyanakkor izomnövekedni sem, és nehezen tudom megszerezni. Pozitív vs negatív Számomra a pozitív pozitív mérföldön belül meghaladja a lehetséges negatív hatásokat.

Nem vagy meggyőződve? Ezután fontolja meg, hogy a fogyás szakaszos böjttel a legtöbb ember számára sokkal könnyebb, mint a kalóriakorlátozás minden egyes étkezéskor. Az étrend betartása nagyobb az időszakos böjt megközelítésnél [19] a fogyáshoz.

Hagyja ki a reggelit vagy egy napig, és a test zsírégetőgéppé válik égessen zsírt az agyaddal, hogy minden egyes étkezését vissza kellene égessen zsírt az agyaddal. A kutatás azt is sugallja, hogy valószínűleg nagyobb a karcsú testtömege a normál kalóriakorlátozáshoz képest.

Related Content

Tehát szeretne lefogyni zsírt az egyszerű módon? Próbálja ki az időszakos böjtöt. Csatlakozol hozzám? Meg akarja próbálni az időszakos böjtöt? Akkor csatlakozz hozzám, és tedd meg a saját szakaszos böjt kihívását.

Szintén tudassa velem, mit gondoltok srácok és lányok az időszakos böjtről.